Some sort of window to your right


bild på mig och pommes när vi gör flygplanet.

Gick in på vår hemsida idag och såg att vi tydligen ahde cup på torsdag, hehe där ser man.
Den var typ i södrasandby? liksom var ligger det? ;o Hoppas ju självklart på vinst.
Idag har jag faktiskt inte planerat att göra ett skit.. Bara ta det lugnt, ut och hämta pengar för julgranar senare tror jag. För er som inte vet, så spelar ju jag fotboll som ni säkert inte missat, och för att samla in pengar till en cup vi kanske ska åka till så går vi ut och knackar dörr och frågar om vi kan hämta deras gran och köra den till tippen den 9 januari. Så kostar det då en liten slant.
Nej, nu ska jag gå och duscha.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0