som de står under



1. Börja träna mer. Har ju saker hemma så jag kan träna kondition och mage, stryka och sånt.
2. Fortsätta vara duktig med att inte bita på naglarna. Har ju börjat få långa nu, men dom bara går sönder typ.. så imorgon ska jag åka och fika akryl på dom, så dom blir tjockare och inte går sönder.
3. Bara äta godis på fredag & lördagar. Har haft det förr, och de har gått åt skogen, men nu känner jag mig taggad till det. ;) Liksom, varför inte göra lite fruktsallad? Det är ju precis lika gott om inte godare.
4. Bli en bättre fotbollsspelare och ta tag i mitt humör när vi förlorar. Det är ett måste! Har svårt för att kontrollera min ilska när vi förlorar matcher/cuper. Måste bruka allvar och ta de som en man.
5. Städa rummer oftare. Har en tendens att ha massa kläder, clementinskal, osv på rummet hur länge som helst, där det ligger tills jag har orken att ta bort det vilket kan ta flera dagar. usch! Ska börja städa mitt rum 1 gång i veckan, och bädda sängen varje dag, jag menar hur lång tid tar det? 15 sekunder?

Tror det var allt, kommer inte på mer iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rumsren? Fel ord kanske, det kopplas med nazism. Och det är helt fel ord att använda även om det inte hade varit kopplat med rasism och nazism. Bli mer rumsren? Kanske städa rummet oftare,hade låtit bättre.



Lycka till!

puss

2011-01-02 @ 23:05:51
URL: http://www.666.com
Postat av: Anonym

akryl är inte bra för naglarna, gelé är bättre.

2011-01-03 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0