handla julklappar med mig?

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till mina nära & kära julklapp.
Jag har ju liksom ingenaning om vad dom önskar sig?   Men får åka ut till center syd en dag nu snart och shoppa lite, tiden rullar snabbt nu så måste åka dit så fort som möjligt när jag får tid.
Bara det att denna veckan och nästa ser ju rätt packad ut. Så vet inte riktigt när jag ska ha tid med det.
Är det någon mer än jag som är lite sent ute, som hade kunnat hänga med till center syd och handla julklappar någon dag? ;)        säg till isåfall. :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en extremt bra bok. Om jag komma läsa de vet jag dock inte eftersom jag är sååå trött!
                                                                           

Kommentarer
Postat av: mathilda

babe, vi kan ju handla julklappar someday ? :D<3<3<3<3

2010-12-02 @ 17:25:51
URL: http://mmathildarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0