when you say my name



Bilden är från förra fredagen när vi tränade innabandy.  Slutade ju i skolan i tisdags, fick mina betyg och mitt första mvg. wiiiiho!
Mötte lärarna i innabandy då, förlorade dock med 9-0 typ? MEN jag gick ju av efter första halvleken och då stog de bara typ 4-0.  Haha nej, men alla var super duktig. Men lärarna hade lånat in en riktig innebandy spelare, och de va typ ha nsom gjorde alla målen. Så de var faktiskt lite orättvist. Fler bilder från innabandyn kommer.

Ska städa nu snart, sen duscha och göra ve mig.
Kommer ett inlägg till innan jag åker.
                                                       

Kommentarer
Postat av: beccis

tack så mycket :D

billiga med, 200 spänn på h&m!

2010-12-23 @ 14:32:40
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0