var inte rädd, jag står bredvid dig


suddig bild..

Bilden är från skolavslutningen i tisdag. Jag och Julia sjöng ju med bandet där. Det gick väll helt okej får jag säga, ingen av oss sjöng fel och så så de gick de ju bra.
Idag är det lilljulafton, det heter väll så? Iallafall, ska iväg till landskrona vid 6 och byta julklappar och så.
Var ju hos doktorn igår också, gick väll inte så bra direkt. Går på penicillin nu i 4 dagar ungefär. Aja, de e bara att se glad ut.  Nu ska jag ut och äta lite frulle, vi hörs senare. 
                                                            

Kommentarer
Postat av: ...

var gör du din header?

jättefin

2010-12-23 @ 11:26:54
URL: http://....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0