hatar det! men de måste göras.

Hade/har en uppgift att göra på idrotten. Man ska då göra ett tränngspass för en person (min person heter Lars) han är em lat person som helst sitter hemma i soffan och kollade på tv. hehe, jag känner igen det faktiskt. ;) & efter 6 veckor ska han springa typ 5 km eller något. Och efter man gjort de träningsschemat så ska man skriva om hälsan och hur den träningen jag valt göra påverkar honom. Det är helt svårt, för jag vet inte hur jag ska förklara det. ;o Men aja, får ta itu med det snart eftersom de ska va klart imorgon på morgonen.
Nej, måste göra det nu annars blir de aldrig gjort.
                                                     


Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

men fattar inte, är Lars en riktig person eller bara påhittad ? Jag hade inte orkat springa 5 km om så nån hade hållt en pistol mot mitt huvud :P

2010-12-09 @ 15:19:13
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0